måndag 12 november 2012

Leos lekland och Fars dag

I lördags så var Linus bjuden på Anton 7 års kalas på Leos lekland. Så då passade vi på att även åka dit med Rasmus. Har ju aldrig varit där. Shit vad folk det var.. Träffa jätte mycket folk.. Roligt. Pojkarna träffade på många vänner. Dom hade så roligt..
Tack Anton för ett roligt kalas, synd att man knappt såg er bland allt folk..
Linus var även bjuden på ett annat kalas här på gården. 3 st i hans klass som slagit ihop sitt kalas, men det var samma dag och samma tid som detta Kalas. Så tyvärr så missade han det..
Linda och Björn och deras grabbar kom också till Leos lekland. Så dom hängde på oss hem och så lagade vi mat ihop. Pojkarna lekte så bra ihop, alla fyra..

I söndags så var det ju vars dag. Vi uppvaktade Jimmy här på fm, tyvärr så glömdes kameran bort.


Sen på em så åkte vi och uppvaktade min pappa. Med två trötta killar...
Men deras morfar var cool och försökte busa med dom :-)
Och så bjöds det på jätte god smörgåstårta och fruktsallad.. Tack så mycket!

Efter det så åkte vi snabbt förbi Bruna och Raffe, som hade kommit hem från malaysia. Fick en påse full med saker till oss alla. Tack så mycket! Jätte fina saker..

Och vi säger grattis till Jimmys pappa på Farsdag!

När vi kom hem igår så fick Rasmus feber, börjar bli en riktig vana att det alltid är nån av barnen som är sjuk :(
Rasmus fick över 40 grader, så han fick Ipren och så sova. Febern gick ner och sen upp igen i natt. Men ändå var han duktig att säga åt mig mitt i natten att han ville kissa pottan. Händer ganska ofta.. Så duktig så. Och i morse så kom även nr 2 på pottan. Hoppas den biten är på väg att släppa snart.
Just nu har Rasmus knappt nån feber, men gissar att den går upp till kvällen, som den brukar göra.. Men jag hoppas den håller sig borta, för den är verkligen inte välkommen här.
Idag som jag och barnen hade en massa andra planer då dagiset är stängt.. Men det sket sig..
Jaja,, bara att accepterat..
Nä nu tror jag Limpan vill åt min dator...
Tudelu....



Inga kommentarer: