lördag 24 november 2012

Tandlös!

Min tand är lös den är jätte lös!!!
Vad är det för låt? Är det nån som vet?
Linus tappade äntligen sin ena framtand igår och den andra är oxå väldigt lös. Dom har varit d ett bra tag nu.. Dom har varit lite svårborstade då det har ömmat för honom..
Igår så kom min mor hit, vi skjutsade ut barnen till deras farmor och bonus farfar. Så dom fick lite egen tid med dom, ska hämta dom senare idag. Tack för att ni kunde hjälpa mig att ta dom..
Sen åkte jag och mamma till dagis för att städa, då det var min och Jimmys städ helg! Men han kommer ikväll från Holland, så det kan ju vara skönt att slippa ha det hängande över sig nu när han har varit där och jobbat hela dagarna och kvällarna..
Men jag tackar dig min älskade mor för all hjälp, är guld värd.
Sen köpte vi med mat hem och delade på en flaska vin och sen åkte vi ner till bishops arms och tog nått glas.. Jätte trevligt. Sen åkte vi hem hit och sov. Och nu är hon på jobbet och jag försöker städa och njuta av lugnet och egentid. Hoppas jag hinner/ orkar med en promenad också innan jag ska hämta hem trollen. Måste handla och tänka ut nån kvällsmat också.. Usch så tråkigt.
Nä dags att fortsätta här då..
Puss på er där ute!!

Inga kommentarer: