onsdag 28 november 2012

Diplom!!!

Vad jag ogillar att jag inte kan få korten i rätt ordning när jag bloggar från mobilen,, suddiga vart dom oxå.. Men men

Idag har Linus haft avslutning på simskolan. Då dom fick visa oss föräldrar vad som lärt sig!! Så duktiga så.. Han fick diplom , och så köpte vi hans första simmärke som han tagit, baddaren...
Vi har även anmält honom till steg två som börjar i januari. Var lite sugen att sätta Rasmus i simlekis,, men vi får se... Blir ju på löga isåfall, för p kristiansborg har dom inte det. Synd, gillar att dom kan vara i eget rum där och inte bli störda av andra.

Rasmus har i stort sätt slutat med napp nu. Han råkade hitta en i dag som han hade i ett par minuter innan han spotta ut den, annars har han inte haft nån på flera dagar och har i stort sätt slutat fråga efter den. Han vill ge dom till tomten har han sagt... :-)
Nu är det toa träningen kvar.. Han kissar på den ibland iallafall, är nog vi som är lite lata där också...
Ha en toppen kväll, själv ska jag ställa mig och stryka snart....

Inga kommentarer: