onsdag 5 december 2012

Fan då!!

Balle säger jag bara..
Denna Blogg är full, kan inte lägga in nå mera bilder... Och snart inte skriva nå mera, Snyft!
Men det blir väl till att skapa en ny blogg då, för jag är för snål för att hålla på och betala.
Men jag meddelar här när jag fixat det..
Jag som ville lägga ut lite bilder från i helgen då vi var på namngivarfest i söndags. Jimmys yngsta syster namngav sina 2 minsta barn. Adrian och Nicolai ( hoppas jag stavade rätt nu).
Roligt att träffa alla som var där. Och så passade vi på att ge Milea sin present.

I fredags var jag på julbord med jobbet, på westerqwarn. Helt ok. Satt hemma hos min bror David innan, hade super trevligt där... Tack ni som var inblandade,

I lördags så adventspyntade vi, hela dagen kändes det som

Och i måndags så kom Linda och Björn och deras pojkar hit efter jobbet. Linda hade lagat mat som dom hade med sig. Supergulligt!! Sånna vänner växer inte på träd.. Är så glad att få lära känna er...

Nä måste nog börja pula på en ny blogg... Hmm, vad ska den heta månne....???...

På återseende!!

1 kommentar:

nilla sa...

Jag har flyttat till bloggplatsen....tycker den är okej...
Jag har kanske skickat dig adressen gnm FB?
Kram/ Nilla