tisdag 18 augusti 2009

Shoppat


Ja läser man rubriken shoppat så kan man ju tro att det är jag som har shoppat loss, men nej så är inte fallet.. Det är Jimmy som har shoppat en projektor och duk, puhhä... Vad säger man, inte min ide men ok jag håller med, det blev ju bra, fast jag var så emot d.. Johan var här igår och hjälpte Jimmy med att få upp duken.

Sen ett par dagar innan så målade Jimmy om taket i vardagsrummet.

I helgen så var Fredda och Johanna och Alice här på besök, med present till Rasmus. Och så vart d fullt bus på Linus med Alice. Dom leker så bra ihop trots att hon är 6 år. Så kul.
Sen gick vi över till grannen allihopa. Åsa fyllde år, så då vart d fika av igen.. Och full fart på alla barnen..

I söndags var vi över till barnens morfar som fyllde år.. Fick både smörgåstårta och vanlig tårta. Jätte gott...


Och jag måste bara skriva att jag tog barnen och åkte till bolaget för att handla presenter.. Och vet ni, jag fick visa legg.. Tackar för d.. Ser tydligen ut som en 18-åring med 2 barn, haha, inte illa. Eller är d det???

Inga kommentarer: