måndag 18 januari 2010

Jaha

Idag har jag försökt fått nå vettigt gjort, men jag vet inte vart tiden tar vägen. Ja jag har tvättat 2 maskiner och vikt lite tvätt och lagat mat 2 ggr och roat barn. Lämnat och hämtat på dagis, stannat till vid Ö&B och duschat, fixat lite för tradera. Ja och sen då. Nu är kl strax efter nio och jag är såååå trött, fast jag egentligen inte gjort nått direkt som jag hade tänkt mig. Så säg mig, vart tar tiden vägen?? Har så mycket jag borde göra och vill göra. Men hinner inte och nu orkar jag inte..
Ja ja, det är ju en dag i morgon å, se om jag hinner då det jag tänkt. Skulle ha hälsat på Petra men nu hade hennes son fått feber. Så typiskt, när vi äntligen bestämmer oss för att ses. Men det visade sig att även Rasmus har fått feber. 38,6 hade han när jag kollade, plutten. Inte så faslig hög, men ändå. Hoppas det bara är nått tillfälligt. Inga fler tänder vad jag kan se iallafall.. Ja vi får se hur han mår i morgon..

Och grattis till min hund Zappo som fyller 11år idag.. Voff voff. Och våran katt Kajsa fyllde 9 år i går.. Öj öj vad tiden går..

Trevlig kväll på er..

Inga kommentarer: