lördag 9 januari 2010

Julgransplundring

Idag var vi på julgransplundring. Jag och Linus dansade med alla andra runt granen. Se tomten var t. om med och dansade. Här bredvid Linus. Då vart han lite glad tror jag allt.Barnens mormor var med i år. Här har vi lite fika paus mitt i dansandet. Och det var gratis. Tack ABB säger vi för allt.
Här får Linus en godispåse av tomten. Och den var full av godis kan jag säga. Tack snälla tomten.
T. om Rasmus hälsade på tomten. Han kände lite på skägget också. Lägger in mer bilder från idag på bilddagboken. Kom ihåg, användarnamnet är Besen76 där. Och kommentera massor, så blir jag glad.
Igår var vi bjudna på Mongolian av Sala gänget. Det är ju bara sååååå god mat där. Rasmus sitter med oss vid bordet. Lite uppbullad runt om..
Vi tackar för en trevlig kväll och god mat..
Vi städade även bort d mesta av julen igår. Nu är det bara gardiner typ som ska bytas. Skönt det.
I torsdags så var vi och hämtade Linus hos sin farmor och Ralph. Han hade sovit där en natt. Och då passade vi på att slänga ut lite prylar på tradera. Tar ju sin lilla tid. Hoppas vi får nånting sålt.
Vi fick även middag och fika när vi var där och hämtade honom. Skönt att slippa tänka på mat då med. Tack för d..

Titta sicken fin teckning Linus har ritat alldeles själv. En bil, nån vägskylt och sol och öite väg och himmel. Han börjar bli så duktig på att rita. Så roligt att se..
Natti natti

3 kommentarer:

Emma sa...

oj va duktig han är på att rita.. =)

nilla sa...

Fina bilder:)
Kram

mormor sa...

Han är jätte duktig, och det är klart att han ritar sina älskade bilar och skyltar. Kram mormor