onsdag 14 oktober 2009

Snart maskerad

Då var maskeradkläderna inhandlade till Linus. Det ska ju vara maskerad på dagis nästa vecka och sen är det ju halloween. Vi for runt lite igår med min mamma..
Linus har fått vara hemma idag med från dagis. Så vi åkte förbi mitt jobb en snabbis så att han fick säga hej till min bror David. Var ett tag sen dom sågs. Efter det så åkte vi till barnens farmor och fikade lite och lekte. Linus har varit lite tjurig, så i morgon blir det att åka till dagis. Hoppas han får leka av sig ordentligt.
Jag har även jour i morgon så vi får se om det blir att "jobba" på dagis eller inte. Undras hur det skulle gå med Rasmus. Men det får lösa sig..

Nu ligger Rasmus och sover i sin vagga ocgh Linus i sin säng..
Men det är väl snart ammningsdags igen. Våran glupska minsting, haha... Men dom är bra goa våra små älsklingar. Igår hade Linus pusskalas med mig innan han somnade. Och ett par gånger i veckan får man höra honom säga: Jag älskar dig!! Man blir ju så rörd och glad, särskilt när det kommer så spontant. Han är ju så go.. Ja båda våra barn är ju d, våra älsklingar.
Tänk att man har fått två fina och friska barn, helt otroligt..

Nä nu ska jag surfa vidare..
Välkommen åter!!!

Inga kommentarer: