onsdag 21 oktober 2009

Tradera



Usch, sicket tråkigt väder det är hela tiden nu..

I går tog jag mig i kragen och åkte till öppna förskolan här på gryta efter att jag lämnat Linus på dagis.. Det verkar vara väldigt bra. Jag och Rasmus var inte där så jätte länge men ett gipsavtryck av hand och fot vart d iallfall. Ska bli spännande och se hur det blir.

Sen runt lunch tiden så kom min mamma och min lillebror Magnus på besök. Och sen fick Linnea åka och hämta Linus på dagis. Det tyckte han var roligt..

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Borde städa och baka, men bläää, har ingen större lust... Gör lite små ryck mellan varven. Bara två timmar kvar innan min store kille ska hämtas från dagis. Ska väl slänga i mig nån lunch å...


För ett par dagar sedan så traderade jag hem en spöket laban body och byxor. Alldeles nya.. Jätte söta och ska liksom höra ihop. Som ni ser på bilden så stämmer inte det gröna överrens på bodyn och byxorna. Lite tråkigt för så såg inte bilden ut på bodyn på tradera. Det ska vara neon grönt..

Så jag skrev ett mail till säljaren och hon skrev tillbaka att jag kunde få byta, att det måste ha blivit nån färgmiss eller nått. Och jag tyckte att det var onödiga pengar med frakt fram och tillbaka. Så jag frågade om jag inte kunde få nå bra erbjudande på nå annat (hon verkar ha nån internetbutik). Och dan därefter så hade hon skickat denna mössa alldelas gratis. Lite stor nu men sen så.. Det var ju super gulligt av henne... Det gäller att vara på..

Dags för lunch, medans Rasmus sover...


1 kommentar:

jieel sa...

de var ju snällt.. fina kläder annars.. bortsett från färgskillnaden ;-)