måndag 5 oktober 2009

Kalas och kanelbullensdag




I lördags hade vi en lugn skön dag. Vi bara va. Åke ut en sväng till erikslund för att gå in på elgiganten, men såg att det var kö för att gå in där. Så det var bara att ge upp, ville inte stå i kö med två småbarn i regnet. Så vi åkte till Tex Mex och åt, är ju bara så gott, sen åkte vi hem och fortsatte vårt slöande.


Söndags morgonen fortsatte så tills det var dags att göra oss klara för att åka på kalas. Emil hade sitt 4-års kalas. Massa stoj och bus. Efter det åkte vi hem till Bruna och Raffe och åt mat.


Idag vart en fullspäckad dag d med. Åkte och lämnade Linus på dagis. efter det åkte jag och handlade och sen hem och donade lite och lekte med Rasmus. Sen kom min bror David och hälsade på. Det var jätte kul att träffas. Och så kom min mamma med Mc Donalds till lunch.. Sen åkte David till jobbet och jag , Rasmus och min mamma åkte till Linus dagis. Där hade dom bakat en massa bullar som det bjöds på. Jätte fina och goda. Sen bar det iväg på kalas igen. Lucas fyller 3 år idag. Så det var full fart.


Nu sover båda pojkarna och det börjar väl bli dags för mig med att sussa sängen. Trött trött trött..




natti natt..

Inga kommentarer: