tisdag 24 november 2009

Friska

Nu är alla friska här, peppar peppar.. Och så hoppas jag att det förblir..... Så vi har mest varit hemma och bara tagit det lugnt. Men i morgon ska Linus till dagis igen.. Tror nog att det behövs. Han börjar bli lite uttråkad. Jag kan ju inte ge han 100% uppmärksamhet nu när jag är själv med båda barnen. Och han vill ju gärna ha nån att leka med. Men jag försöker så gott det går..
Den här bodyn som Rasmus har på sig har jag nyss traderat in.. Tradera nörd som man är.. Tycker att det är jätte roligt, men det gäller ju att det inte blir allt för dyrt. Denna kostade 33:- med frakt.. Helt ok tycker jag..

Linus är full i bus. Bara springer omkring. Man kan ju inte tro att han nyss haft 40 graders feber..

Vi gick en sväng till öppna förskolan igår och hämtade detta gips avtrycket vi gjorde på Rasmus händer och fötter den 20 oktober. Vart jätte bra tycker jag. Funderar på att måla den lite eller nått. Nån som har nått tips??


Barnen har lite härlig pappamys.. Så söta min älsklingar är.. Så roligt att se...
Nä nu ska vi äta lite god lunch här. Linus sitter och tjatar om maten och det händer inte ofta. Så bäst att passa på. Den vart nyss klar...
Ha en trevlig dag alla..



Inga kommentarer: