lördag 14 november 2009

Massa besök



Här har det minsan varit fullt upp.. I onsdags kom Jimmys kusin Isabella med sin son Hamilton på besök.. Det var jätte trevligt.. Jag hade haft Linus hemma hela dagen eftersom han hade haft svårt att somna i tisdags. Somnade efter elva nångång, och eftersom jag ändå är hemma så känns det så dumt att tvinga upp honom. Så vi var hemma och myste, pärlade lite, var ute och krattade löv, pysslade i pysselbok mm. Och sen kom Isabella och Hamilton på em.

Men tordagen fick han åka till dagis. Och sen efter att jag hade hämtade honom så kom Camilla på besök och träffade Rasmus för första gången. Det var roligt att se henne igen, länge sen sist..

Igår så var Linus ledig, han är ju det på fredagar. Vi bjöd över Åsa på lunch och satt och snackade lite skit. Sen följde vi med henne när hon skulle hämta sina döttrar. Sen kom dom över till oss igen och så mumsade vi taccos ihop. Och så vart det lite bus på ungarna. Sen när dom gick hem så tittade vi på Idol och hade lite fredags mys med chip och gott..

Idag har Feffe varit här med Sandras bror, som har hjälp oss att fixa el ute till framsidan.. Tack för hjälpen! Sen kom min pappa och Ing- Britt över på lite fika. Dom hade med sig lite bullar och hemgjorda hamburgare. Och sen fick vi en jätte fin förlovningspresent.. Ett stort TACK till er..

Nä nu hinner jag inte skriva mer. Rasmus vaknade och Linus är uppe på övertid och är tjurig och ska i säng..

Sov så gott på er!!

Inga kommentarer: