tisdag 8 september 2009

Cirkus

Det är ju inte direkt lång tråkigt att vara mammaledigt. Fullspäckade dagar känns det som..
Igår efter att jag lämnat Linus på dagis så åktejag till jobbet och hälsade på en sväng. Sen åkte jag till min pappa och Ing-Britt. Blev bjuden på macka, sen på lunch och efter det vart d hemmagjord äppelpaj, Gott i gott.. Sen var kl redan kvart i två och det var bara att bege sig och hämta Linus..
Sen vart d lite dona av hemma. Bäddade rent alla sängar, och dusch och bad av alla.. Och sånt roligt..
Idag har jag varit på Bvc med Rasmus, där han fick träffa läkare som klämde och kände överallt. Och allt verkade jätte bra.. Bara den där dumma torsken i munnen som aldrig vill försvinna. Så nu har han fått nån medicin. Han har vuxit 1 cm och gått upp ca 300g sen sist.. Toppen!!!
Efter det bar det ner på stan för att luncha med Johanna.. Vi åt på Bredbar. Sen gick jag och shoppade lite kläder till barnen. Sen var klockan såpass att det var dags att hämta Linus. Hem och åt mellis och gjorde oss klara, för när Jimmy kom hem var det bara att bege sig iväg till cirkusen.. Vi mötte upp lille Felix och hans föräldrar där. Våra pojkar var jätte duktiga där.. Rasmus gjorde inte mycket ljud av sig heller..
Och nu ska vi titta på Idol...

Trevlig kväll på er!!

Inga kommentarer: