tisdag 15 september 2009

Kalas

Helgen var ganska lugn. Vi var till Bruna och Ralph och åt mat. Barnen fick lite kläder som dom hade köpt i Berlin. Tack så mycket!
Sen var min pappa här en liten snabbis och hälsade på i söndags fm. Senare på em så var Linus bjuden på kalas ute på landet. Så jag tog båda barnen och åkte dit. Det var ett roligt och annolunda kalas. Först var det paket öppning, sen hoppade vi på halmkärran och åkte på ko och lammsafari. Så barnen fick mata lammen från kärran.. Sen vart d lite visning av odling av olika grönsaker som tex blomkål, broccoli, majs.. När vi kom tillbaka så vart det korvgrillning och sen vart d skattjakt som slutade på höskullen. Där alla barnen fick en påse med lite godis och saker. Sen fick barnen hoppa i hö´t. Och efter det var det fika. Sen hade jag en trött Linus som ville åka hem och vila. På natten så hostade han väldigt mycket så han fick vara hemma från dagis igår eftersom dom hade skogsdag. Men idag har han varit där då han mådde bättre..Jag och Rasmus åkt och hälsade på Ullis och hon gav oss ännu mera kläder,, Tack så mycket ännu en gång.. Sen åkte vi till Hälla och shoppade loss lite till våra barn.. Hehe..

Jimmy är nu hemma och har tagit ut sina 10 dagar för Rasmus, så han är hemma denna och nästa vecka..
Nu ska jag fortsätta och titta på Idol här..
Sing sing

Inga kommentarer: