torsdag 17 september 2009

Fulla dagar

Trötter

Ja man kan ju inte säga att jag inte har nått att göra om dagarna.
Igår så körde Jimmy Linus till dagis och jag åkte till Jessica H och hälsade på.. Och hon gav mig en kasse full av kläder till Rasmus. Jätte bra vinterkläder. Tack så mycket. Så nu behöver jag inte köpa nånting till honom om jag inte vill.. Har ju såklart köpt lite ändå. Kan ju inte låta bli.


Idag hade Jimmy nån slags övning på vinterkörning hela dagen med jobbet. Helt kanon och roligt hade han haft. Så när jag hade kört Linus till dagis så åkte jag och hälsade på Emma och lilla Ida. Och av henne fick Linus lite kläder efter Emil.. Jätte bra och tack så mycket.. Det är så bra att barnen får ärva lite kläder sådär så kan man lägga ner pengar på annat eller på lite dyrare kläder till barnen om man hittar nått särskilt. Sen kom min mamma hit på besök.. Rasmus har haft en jätte bra dag och sovit väldigt mycket och långa pass. Så skönt. Sen åkte vi och hämtade Linus och åkte till Erikslund.. Där vi handlade lite och fikade på Nisses.. Tack för fikat mamma. Och för skorna till Linus.. Han fick vinterskor av henne..


Jag märker att det har blivit väldigt mycket tackande på sistone, haha.. Tänk vad vi är omgivna av snälla människor. Underbart..

Tack alla nära och kära, släkt och vänner för att ni finns i våra liv..

Vissa önskar man att man hann träffa mer, om bara tiden räckte till..


Puss och Kram

Inga kommentarer: