tisdag 29 september 2009

Lilla sjömannen


Rasmus har Linus gamla kläder som min mamma har stickat. Så söta. Linus hann knappt använda dom, så tur dom kom till nytta nu då... =)


Idag har jag och min mamma och Rasmus varit på åsbyn. Vart lite höstblommor hemhandlat. Visar dom i BD sen. Var till Casa och köpte några nya krukor som jag ska fixa om i vardagsrummet sen. Vill göra om så mycket, med blommor och gardiner. Men det är ju inte gratis och julen börjar ju närma sig. Då vill man ju ändra igen lite kanske.. Hmm,, plus att jag vill fixa klart Rasmus rum och lite i Linus rum. Och medans jag ändå är igång så skulle jag vilja fixa lite i vårat sovrum också. Haha... Bla bla bla... Nu ska jag sluta drömma.. En sak i taget..

Sen när vi var och hämtade Linus på dagis så var han ute när vi kom. Det visade sig att han var alldeles dyngsur på fötterna och bena trots gummistövlar och regnställ. Han måste ju nästan ha suttit i nån stor pöl känns det som. Han sa att han hade åkt Bobbycar i pölarna, så det har väl kommit in på det sättet då. Konstigt.. Hoppas han inte gått blöt allt för länge så att han blir sjuk. För han hade sagt nått..

Busunge

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha ha - David sa precis lika !! Hans stövlar va blöta iNUTI och han hade kört bobbycar....undrans hur de kör ja?!?!
//Malin