lördag 19 december 2009

Äntligen hände det

Ja vad var det som var så stort, som hände kan man ju undra. Kanske inte så stort för er, men för oss. Och vi var så glada och stolta. Mmm, nu är ni allt bra nyfikna va?? Linus var nog gladast och stoltast. Kan ni gissa nu då? Haha.. Jo det hände en sak, ja precis. Nä nu ska jag sluta dryga mig och berätta vad det var som hände. Linus skulle bara kissa på pottan, och så bajsade han också. Det var nog inte meningen men det vart endel. Han var så stolt och glad sen. Och vi med. Det var ju första gången. Våran duktiga STORA kille.. De ni. Hoppas det fortsätter så nu att det inte bara var engångsgrej.
Och hoppas jag får sova i natt då. Vart inte många timmar sammanlagt i natt eller. Lillskiten som bara vaknar och har svårt att somna om hela tiden. Lite smådrygt dårå. Men men..

Annars idag då, var till hälla med Lina och Kilroy. Ja Rasmus var ju såklart med. Vi julshoppade lite och tog en fika. Nu är det bara några få julklappar kvar. Skönt det.

Fan nu la internet av här. Hoppas jag inte har skrivit allt detta i onödan, att det går att spara..
Jag ger upp..

God natt

Ps. Sparade detta på skrivbordet, puh tur det, för det låg inte kvar här. Får uppdatera mer sen. För här är det full fart nu, strul strul strul säger jag bara.. Suck.. Ds

Inga kommentarer: