tisdag 22 december 2009

Får inte bli sjuk

Nu är grannen klädd. Det gjorde vi igår.
Och idag vaknade jag av sån magknip, sprang på toa ett par vändor. Har fortfarande ont i magen och lite små feber, Så irriterande.. Får inte bli sjuk, då vi ska fira jul här hemma. Jag var sjuk förra julen, och det räcker tycker jag. Då hade jag över 39 graders feber. Så får det inte bli i år. Stackars Jimmy, han har fått varit ut och handlat julmat och sånt. Nu har vi mest städning kvar, fixa skinkan i morgon, och nån julklapp kvar att slå in. Hade velat handlat nått mer. Men mår man så här är det inte mycket att göra åt d. Går på Ipren och alvedon, men magvärken vill inte ge sig. Hoppas att det bara är på grund av all stress d är så här.
Nä nog om mig nu.
Linus tjatar om tomten varje dag. Ska bli så roligt att se vad han säger när tomten kommer. För det är ingen han har träffat som ska tomta, kul kul..Och Rasmus, plutten. Han lär ju gilla färgerna iallafall. Han har skådat granen en massa. Han hade även jätte roligt åt en ballong i dag. Den var rolig att leka med.
Ja så i morgon blir det full fart med allt här. Puh.. D jag inte kunde ta itu med idag som jag hade tänkt. hua.. Tidigt i säng tror jag, hoppas jag.

Nu får ni ha en riktigt GOD JUL på er..

Inga kommentarer: