tisdag 8 december 2009

Mera bak


Ja vad ska man säga, i söndags kom Bruna och Ralph hit för att hjälpa till med ännu mera bak och lite barnpassning. Och hej å hå vad det bakades. Kanelbullar, lussekatter, knäck, snickers, tomtegodis, mockarutor och glasering av pepparkakorna. Väldigt gott blev allt. Men jäkla knäck att ta tid på sig. Första gången jag gjorde det. Sen bjöd vi på mat. Gryta vart det. Tack för all hjälp.

Igår var jag och Rasmus på stan med Jessica, medans Linus var på dagis. Det var jätte trevligt. Men som vanligt hittade jag inga direkta julklappar som jag hade hoppats på. Det vart lite prylar till dopet och kläder till mig. Hade presentkort på stadium.

Och Idag har Lina och Kilroy varit här. Vi är ju i valberedningen på dagis så vi pratade lite om det. Och mycket bebisprat blir det.

Ja just det. I fredags så fick vi garage också. Skönt, men väldigt trångt. Men det går. Och en sak till. Några tomtenissar har viskat till mig att Linus kommer att få skridskor och pulka i julklapp, så ingen mer köper det.. Ifall jag glömmer säga d..

Inga kommentarer: