söndag 20 december 2009

Rasmus dopdag


Då har Rasmus nu blivit döpt. Karl Rasmus Tomas. Dopet ägde rum i Lundby kyrka, samma kyrka som vi döpte Linus i. Jimmys syster Kristina blev gudmor och Tessans bror David blev gudfar. Efter dopet bar det av hemmåt till våran lokal där vi bjöd på dopfika.
Tack alla för att ni hjälpte till att göra Rasmus dag så fin och tack för alla fina presenter..
Våra hemmagjorda doptårtor.
Detta parkeringshus fick Linus för att att han varit så duktig med att bajsa på pottan. Man måste hålla vad man lovar. Så nu kommer vi spara in pengar på blöjor. Aldrig fel. Våran duktiga kille.
Dessa fina julsaker har Linus gjort på dagis. Är alltid så roligt när han kommer hem med massa pyssel han har gjort där..
Och dom här vägskyltarna har vi pärlat hemma. Börjar bli svårt att komma på nå mera att göra. Han vill ha övergångställeskylt, hmm, hur ska d gå till månne..

Ja just det, min farmor var här en dag i veckan och fikade och lämnade presenter. Och sen i fredags så var jag på julbord på BMB med mitt jobb. Det var trevligt. Så Bruna och Ralph var här och hjälpte till och lekte med barnen. Det var skönt att få komma bort en liten stund och bara vara Tessan. 3,5 timme var jag borta, och det hade gått jätte bra. Jag ringde bara hem en gång och kollade läget också.
Denna vecka kommer mest att bestå av massa förberedelser inför julafton. Lite julklappar kvar att handla och julmat. Ska bli skönt när det är gjort så att man kan kanske få pusta ut lite.

Tack en en gång för en fin dag och all hjälp innan och efter dopet..

Inga kommentarer: